Durban

30 juli 2014 - Durban, Zuid-Afrika

Om 6.00 uur opgestaan en tegen 6.30 uur vertrokken naar het vliegveld van PE. Een erg klein vliegveld, lekker knus en gewoon lopend naar het vliegtuig.

Na een goede korte vlucht van slechts 70 min aangekomen in Durban. En wat wij al hoopten werd echt waar....de korte broek kan aan. Een heerlijk temp van zo'n 25 graden. We dachten nog even twee markten en een moskee te gaan bekijken in Durban maar ja.....druk, vies, en een onveilig gevoel deden ons besluiten naar ons volgende onderkomen te gaan. En dat was, wederom, geen straf. Wauw wat een verblijf weer! Na snel de zwembroek en de bikini te hebben aangetrokken zijn we naar het strand gereden en hebben heerlijk van de zon kunnen genieten. Tegen de hoge golven in springen en je laten meeslepen door de stroming. De kids hebben genoten. Vanavond hebben we heerlijk de bbq aangestoken bij het appartement en de kids hebben net nog even gezwommen.

Morgen op weg naar de krokodillen en de nijlpaarden en uiteraard....Yorrick zijn 9e verjaardag!